2009-12-03

Adventi mesedoboz

Bár nálunk évek óta a cicás kalendárium van, gondoltam: elkészítem és az óvodának adom ezt a dobozt, tegyenek bele minden napra való mesét, verset, dalt. A kis gyufásdobozokat én is túl aprónak gondoltam, úgyhogy 24 családi gyufásdobozt vettem és piros-arany csomagolópapírokat.
Az alkotó-délutánon nem sikerült befejeznem, azóta pihent itthon egy kicsit. A többiek már akkor meggyőztek, hogy túl elegáns lett egy oviba, jobb lett volna gyerekmintás csomagalókat választani. Amikor pedig hazavittem, a család egyszerűen nem engedte bevinni az oviba. Így aztán az adventi édességes naptár mellett lett egy adventi mese-dobozunk is, amiből minden este elolvasunk egy kis mese-részletet. :))





Felhasznált anyagok:
Csomagolópapírok, miltonkapcsok,
fehér fotókarton,
vastag karton az aljának és tetejének,
Woodware kraftpapír,
Bélyegzők:
CreatiWitches: Mentsd el a dátumot!
CreatiWitches: Puttók
Versamark: Archival Ink;
Making Memories és egyéb szalagok
Klári ajándék kicsei a doboztetőn,
arany filctoll

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
Design Copyright © 2009. KraftMania Kft.