2009-11-15

Őszi gondolatok és egy kis nyalánkság (Blog candy :-))

Rika ismét gyönyörű oldalakkal lepett meg bennünket. Nézzétek csak, mintha az őszi erdőben sétálnánk.
Az elkészítése is érdekes, Rika le is írta hogyan varázsolhatunk őszi avart oldalunkra
"Maszkolás technikával készült. Először pecsételtem a négy falevéllel, majd kivágtam a mintákat. A kivágott leveleket maszkként használva körbetintáztam őket, így kaptam a világos kommentcímkéket. Majd a maszkot használva félig-meddig egymásra pecsételtem, hogy elérjem az avar hatást. Distress tintával mostam össze a hátteret. Végül a maszkként használt leveleket, amelyek időközben megfestődtek, felhasználtam a díszítésnél.

Felhasznált anyagok:
CreatiWitches Falevelek bélyegző,
Bazzil carton, Adornit és Rayher papírok,
Colorbox chalk ink, Distress ink,
Rayher szalag,
Yabo címke,
American Crafts Felt Letter Stickers,
foof a La gombok"

Közeleg a karácsony és mi is szeretnénk ajándékokat adni nektek. Íme az első, egy blog candy, azaz egy nyeremény, melyet olvasóink között sorsolunk ki. Azok között a rendszeres olvasók (jelentkezz be ha még nem vagy rendszeres olvasónk) között, akik hírt adnak blogjukban erről a blog nyereményről és kiteszik a hírbe a logónkat.


Kérünk benneteket, hogy hagyjatok erről egy hozzászólást ennél a blogbejegyzésnél 2009.november 21-én éjfélig, hogy lássuk kik is szeretnék a következő ajándékot:

A nyertes az Iskolai nagy ABC betűkészlet pecsétünket kapja meg.
Kövessétek figyelemmel honlapunkat, még sok meglepetés vár rátok karácsonyig. Ha még nem iratkoztál fel hírlevelünkre, itt az ideje, hogy le ne maradj valamiről:-))


18 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a lehetőséget :), és én már eleget is tettem a játék feltételeinek.

    VálaszTörlés
  2. Nekem nincs blogom, de azért megjegyzem: gyönyörű lett ez az őszi kép Rika!!!

    VálaszTörlés
  3. Bocsánat, hogy bénázok, de nem ismerem a blogozás világát még annyira, nem tudom miért nem Mildici néven jelent meg az előző hozzászólásom. Talán most sikerül.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Köszönet a blog candyért! Mit tegyen az, akinek nincs blogja??? :)) Üdv: Noé

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a lehetőséget, megpályázom! :)

    VálaszTörlés
  6. :) én is jövök!köszönöm....

    VálaszTörlés
  7. Hű nagyon köszi a cukorkát, már szét is kürtöltem! :)

    VálaszTörlés
  8. Finom csemegének látszik, ezennel jelentkezem a sorbanállók közé! :) Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Én is jelentkezem,hátha megkisért a szerencse :)

    VálaszTörlés
  10. Én is jelentkezem a játékra! Máris készül a blogbejegyzés:-) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Nekem is kell ez a készlet! :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szeretném!!! A suliban hasznát venném nagyon. A Napis gyerekek hogy örülnének neki...

    VálaszTörlés
  13. Rendszeres olvasótok vagyok.
    Nagyon tutti ez a pecsét!!! Én is szeretném megnyerni!!!

    VálaszTörlés
  14. Köszi a lehetőséget. Klafa ez a pecsét, megpályázom, háthaaaaaa....

    VálaszTörlés
  15. Én is jelenkezek a lehetőségre ^.^
    Nem tudom, hogy látszik-e profilnál a blogom, azért belinkelem:
    http://sapi.freeblog.hu/archives/2009/11/19/Boszi-candy/
    Sapimanó

    VálaszTörlés
  16. Sziasztok!
    Jó lenne megnyerni a pecsétet!

    itt

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
Design Copyright © 2009. KraftMania Kft.