2009-11-22

Levélgyűjtés

Levélgyűjtés volt. Linsey kislánya Lara óriási csokrot gyűjtött az őszi levelekből.



"Larát sokáig nem érdekelte a levélgyűjtés. Ez tavaly megváltozott. Alig várta, hogy leérjünk a kertbe és leveleket szedhessen. Ez az első csokra.
Az oldal érdekessége a leveles háttér, ami hődomborítással készült.
A háttérhez az Őszi óda készlet pecsétjeit használtam. A narancs színű kartonra bélyegeztem a leveleket vízjel tintával, színtelen domborporral megszórtam, hőlégfúvóval domborítottam. A címet a címkére nyomtattam, kivágtam egy másik papírból három pici levelet, felragasztottam és "körbevarrtam":D, álvarrással."

Nem csak Lara gyűjtött leveleket, én is:-) . A DT tagok gyönyörű alkotásait tartalmazó levelek itt lapulnak a postaládámban. Sajnos mi is betegeskedtünk mostanában, így kicsit elmaradtam a bemutatásukkal. Igyekszem gyorsan pótolni a lemaradást:-)

Hamarosan kisorsoljuk a blogajándék nyertesét is, és újabb meglepetések is lapulnak még tarsolyunkban.
További szép vasárnapot nektek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
Design Copyright © 2009. KraftMania Kft.