2009-10-02

Kit takar a boszorkánysüveg? -2.

Nem kellett sokáig várni, újabb kreatív segítőnket szeretném bemutatni Nektek:

ATYUS-t!

"Debreceni egyetemista vagyok, emellett megrögzött kreatívkodó. :) Kiskorom óta mindig volt valamilyen kreatív hobbim. 2007 tavaszán találtam rá a scrapbookingra az interneten böngészve. Azonnal magával ragadott és azóta sem enged, mostanra valódi függőséggé vált. Leginkább a hagyományos formája érdekel. Nagyon szeretem benne, hogy rengeteg technika alkalmazható, így mindig van mit tanulnom, sosem unom meg. Azt hiszem, az önkifejezésnek, az önmegismerésnek és a stresszlevezetésnek is nagyon jó módja, legalábbis nálam bevált. :)"

Atyus rögtön rendhagyó módon használta a Puttók bélyegzőket. Egy nagyon klassz karácsonyi édességes dobozt díszített vele.

"Készítettem egy karácsonyi ajándékdobozt, amin a Puttók pecsételő készletet használtam. Lehet bele tenni bonbont, cukrot, vagy akár saját gyártmányú sütiket is. :) Biztos örülni fog, aki kapja. ;)

Alapnak egy Prima virágos dobozt használtam. Eredetileg csak egy ovális címke volt rajta (meg persze virágok benne), erre került a „Boldog karácsonyt!” címke. Először egy Basic Grey hópelyhes papírból kivágtam az ovális formát, majd egy nála kisebbet fehér kartonból. A szárnyakat fehér kartonra pecsételtem, majd kivágtam és a címke mellé ragasztottam.

A doboz alsó és felső peremére egy-egy fodros díszítőcsíkot lyukasztottam Fiskars lyukasztóval. Az alsó fodrok fölé pecsételtem egy puttót. Mivel a doboz oldala fényes felületű, Stazon tintát használtam.

A doboz fedelét egy virággal díszítettem. A rózsa Prima papírvirág. Az alatta lévő hálós virágot egy nagyon giccses toll végéről szedtem le. :) Direkt bontási céllal vettem 100Ft-os boltban nagyon olcsón."

Nekem nagyon tetszik az ötlet ;)) A megvalósítás pedig különösen gondos, hiszen domború, fényes felületre pecsételni... nem egyszerű dolog, Atyus mégis remekül megoldotta!

Ééééés... van még valaki, aki hamarosan bemutatkozik!
Addig is jó alkotást, kreatív hétvégét Mindenkinek!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes dobozt készítettél!
    Gratulálok a vendégtagságoz!Jó munkát és sok sikert kívánok!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
Design Copyright © 2009. KraftMania Kft.