2009-10-04

Kit takar a boszorkánysüveg? -3.

Hogy ne sokáig csigázzunk benneteket, bemutatjuk Nektek 3. boszorkánytársunkat is
RIKÁ-t

"Idestova két éve a scrapbook tölti ki a szabadidőm nagy részét. Korábban sohasem volt klasszikus értelemben vett hobbim, de amikor a scrapbookot felfedeztem, nem sokáig tudtam neki ellenállni. Szeretem, hogy elmesélhetem vele a történeteimet, egyben kiélhetem a kreativitásomat. A stílusomra az egyszerűség jellemző, egy oldalon általában csak egy-két féle díszítő elemet ill. technikát használok. Civilben könyvtáros vagyok, Budapesten élek a párommal." (Szerk.megj.: Rika már rég igazi boszorkány, nézzétek csak meg blogjának a címét:)))

Rika egy igazi scrapbookos randilapot készített a Hóesés háttérbélyegzőt használva.


"A Randi c. oldal ötlete, hogy készítsünk egy lapot, amin meghívjuk a párunkat valahová, majd, ha jól sikerül a randi és oldalba szeretnénk foglalni, használjuk fel a lapot. A cím és a nem igazán kedvelt kommentár már meg is van ezzel, a lap belsejébe pedig részletesen is írhatunk.


A lap alapja kraft karton, aminek a szélét Fiskars lyukasztóval vágtam ki. A lapra egy darab maradék papír és a Word-ben készített felirat került. Mivel nem volt olyan nagy esemény, én csak egy 15x30-as oldalt készítettem. Az alap kék kartont téliesítettem a Hóesés háttérbélyegzővel úgy, hogy többször egymásra nyomdáztam vele a mintát, több-kevesebb festéket használva. Díszítésként szintén ezzel a bélyegzővel készült hópelyhes gombokat és egy kevés tüllt használtam."


Fantasztikus ötlet ez a randilap, és akik már túl vannak a randikorszakon, más alkalomra szóló meghívónál is alkalmazhatják a scrapbookba illeszthető lap ötletét:-))) Köszönjük Rikának, hogy megosztotta velünk!

Hamarosan újabb gyönyörű alkotásokat mutatunk be Nektek! Addig is szép hétvégét és sok-sok pihentető alkotó időt kívánok mindenkinek!



2 megjegyzés:

  1. Szuper ez a randilap!Nagyon tetszik, a méretezése különösen!
    Gratulálok Rika és sikeres munkát kívánok neked!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails
Design Copyright © 2009. KraftMania Kft.