2009-10-26

Karácsonyi nefelejcs

Na jó, ne felejts :-) De a színe, szépsége és tartalma miatt így neveztem el Linsey hasznos kis segítőjét.
"December, készülődés...régebben ilyenkor egész hónapban tépelődtem, izgultam kész leszek-e mindennel, nem felejtek-e el valamit?
Pár éve listázok. Azaz jegyzetelek mindent, ami a készülődést, s az ünnepeket érinti. Eddig ezt A4-es lapokra tettem, de mindig otthon felejtettem, s pont akkor nem volt nálam amikor kellett.
Ezért idén egy kicsi könyvre gondoltam, amit mindig magammal vihetek, s alig foglal helyet."

"Az alapja egy post it öntapadós tömb, a lapokat sarokkerekítővel lekerekítettem. Vastag fotókartonból vágtam ki a borítót, Cuttlebug sablonnal domborítottam az egészet.
A borító mérete: minden oldalára ráhagytam fél centimétert, plusz a gerinc vastagsága, s ráhagytam még 2 mm-t, biztos ami biztos.
Lyukasztókkal kivágtam a formákat, a világoskék kört feleztem.
Erre pecsételtem a CreatiWitches Készíts fát! pecsétjével. Amit ezután 3D-s lakkfilccel átrajzoltam, majd 3D-s ragasztóval rögzítettem. Két darab virágot félbehajtottam, a tetejére ezüst szalagot tettem, s a fél kör alá ragasztottam.

Az első oldalra pecsételtem az üres fát, s ráírtam a főbb gondolatokat, amik a könyvbe kerülnek majd.
Végül metálkék karikával összefogtam a könyvet, s szalagokkal díszítettem.

Kellemes és stresszmentes készülődést kívánok mindenkinek!:) Linsey"

Felhasznált anyagok:
CreatiWitches - Készíts fát! pecsét szett
Post it jegyzettömb
Fotókarton
Cuttlebug embossing sablon - Moroccan screen
Marvy Clever lyukasztók (super circle, mega scalloped circle)
Prima virág (kék)
SBK virág(fehér)
Papermania - ezüst szalag
Anita - Christmas ribbon
Fibre - Kisvirágtól:) (Köszönöm!:) )
Pöttyös szalag - Kit club
Stampin' Up - Whispers Strokes
Szatén szalagok - Kreatív vásár
1" Book ring

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
Design Copyright © 2009. KraftMania Kft.