2009-10-06

Egy különleges karácsonyi üdvözlet

Linsey újabb gyönyörűséggel örvendeztetett meg bennünket. Egy különleges domborított akril lappal. Ehhez munkákhoz is a "Készíts fát!" pecsét szettet használta, igen ötletesen. Köszönjük Linsey!

"Az üdvözlőlap alapja akril lap, amit Cuttlebug sablonnal domborítottam. Lyukasztóval vágtam a kört és rápecsételtem a díszeket, Prismacolor ceruzákkal színeztem. Core'dinations papírból csíkot vágtam, s a szalaggal együtt vellum ragasztóval rögzítettem. A fenyőágakat lyukasztottam, a kört strasszokkal díszítettem. A feliratot bordó tintával pecsételtem, majd ragasztós port szórtam rá, hőlégfúvóztam, a ragasztós rétegre csillámot szórtam. Ismételten hőlégfúvóztam, ezzel rögzítve a csillámot. A zöld csíkra varrást rajzoltam, hogy harmonizáljon a szalaggal. Az üdvözlőlap belső felére a zöld karton maradékából ugyanúgy egy csíkot és egy kört ragasztottam, hogy belülről is szép legyen, s ne látszódjon a ragasztócsík, amivel a szalagot rögzítettem.

Felhasznált anyagok:
CreatiWitches - Készíts fát! pecsét szett
Akril lap
Cuttlebug emboss folder - Divine swirls
Daisy d's - In the loop ribbon
McGill punch - Pine
Virág - Krea-tipp
Woodware - Circle punch
Core'dinations cardstock - Roy G.Biv
Dovecrafts - Adhesive gemstones
Uni-ball Signo Broad - White pen
Hero Arts - Border& Holiday
Brilliance Pigment ink - Pearlescent Poppy
Stampin 'Up- - Heat & Stick powder, Dazzling Diamonds"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails
Design Copyright © 2009. KraftMania Kft.